Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2009 22:22 - изповед
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 285 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 26.09.2009 22:24


любя се с
Теб,
Очите ти,
Думите
в Триединство,
на кръст върху пръстите ни,
стигам Снега,
ставам
Нежна,
Бяла и
Чиста
като стопена Вода, но Света,
извор за пътник
дошъл да сгреши във полите ми,
да се люби със
Мен,
със Очите ми,
с Думите,
да свършваме заедно във Снега...
грешна бях,
грешна съм,
пак ще сгреша,
изповядвам Снега си пред Теб
и пречиствам Греха със Обичане

нека Бог ме накаже без Щастие

под полите ми любят се
Пътник
Сняг
и Очи...

не ми трябва друго Причастие

    image






Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518123
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323