Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2009 22:17 - земя за целуване
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 312 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 27.09.2009 22:45


спирам на теб
спирам и коленича
с разтреперани длани върху напуканите ти устни
колко много земя за целуване
моя земя
колко флагове в нея побити
само моя пиратски
другите примерни
спирам на теб
толкова съм оръфана
минах през бури и бунтове собствени
водих ги потушавах ги
палих пожари
топих се
ала още съм жива
и някак си по неприлична
спирам на теб
моя земя за целуване
не ме срещай със шумен парад
свий ме
като фунийка за пуканки свий ме
само ти ме срещни
други да бродят по борда ми
не позволявай
ако трябва носи ме
нищо че съм пригодна
само за водни пространства
щом съм спряла на теб
значи съм на разбито корито
ала пак ще бъда пират
пак ще превземам на абордаж твоите устни
ще съм морски разбойник но богат
върху твоята суша,
не ме укротявай
моя земя за целуване
брадичка вдигни
дай ми шия да те помириша

първото ти вълнение вдишвам...

спирам на теб...

спирам и коленича...

моя земя за целуване

от очите до тук, до брадичката

и целувам те...

остави ме така акостирала...лична


image







Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521719
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323