Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2009 22:15 - кажи ми къде си заспал
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 292 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 26.10.2009 00:29


зная те...
толкова ясно те зная,
като прочетена книга от моите
спирала съм толкова пъти в нозете ти
въздух да си поема
преди да премина на другата страница,
зная как дишаш
и за молитва
и за разпятие,
виждала съм те толкова нощи заспал,
слушала съм как се прекръстваш на сън
с три пръста свити молитвено в поза като пред храм,
слагала съм ръка на гърдите ти,
за да усетя дъха, там, където във теб
се превръща на детска парна машина,
пухтяща по нагорнището в кръвта,
държала съм те заспал
в ръцете си,
в делвата,
по пътека сред боровинки
прилепил гърба ми в кора на дърво,
под покрив на слънчева къща,
в две три стаи под наем,
пред язовир в който вечер слънцето мие косата си,
в първия сняг посипал се в моята чаша с кафе,
по средата на думите за разсънване
с индикатори за движение,
държала съм те заспал
и съм разказвала приказки...
зная те, накършено залъче хляб от живота ми,
очупено, смачкано по средата, захапано,
клъвнато, ритнато, изпуснато, отъркаляно
в клюки, лъжи, междуметия и празни съюзи...
зная те...
виждала съм те толкова пъти
колкото
ти едва ли си ме видял...
кажи ми, залък от книгата на живота ми,
кажи ми сега къде
в чии ръце си заспал


                                        image            






Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518277
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323