Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2009 22:11 - убийства по проект
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 675 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 29.10.2009 06:36


тази сутрин не е есенна, пролетно са се ококорили сателитките на отсрещния блок, птиците май нещо са се пообъркали в цвъртежите си, играят около прострените дрехи на една тераса, виждам как едни червени прашки не спират да се люшкат, а ръкавите на оранжевобяла тениска се люлеят като живи, сякаш искат да ги хванат, мирише на топли пушеци и ако не е тъжния грак на гарваните човек би си помислил, че за последно е така, че идва пролет, обаче не...
време е за убийства, моето време за убиване по проект, имам само два, три месеца, сега му е времето, на границата, когато всички следи се почистват старателно и се изгарят в бумтящата зад гърба ми печка, време е за финансиране и изпълнение на замислените проекти
въпреки топлото отивам да убивам, днес е топло, но утре ще има душевно застудяване и хищника в мен ще иска кръв, влизам в мазата с неприятното чувство, че и този път ще наричам по имена чуканите, а те едни такива, нито меше, нито липа, ни габър, притежавам три собствени оръжия в различни размери, избирам си онова, дето сапа му е колкото ръката ми в китката и го вземам, хладно е, ей сега ще се стопли в ръцете ми, отделям пънчето, поставям го на високо, гледам го дълго в очите докато ми заприлича на... името идва изведнъж, като проблясък, дори и да няма име идва образ, още по лошо, хищническата ми кръв шурва към главата и очите ми сигурно кръвясват, поглеждам за последно и преценявам как да убия с един удар, вдигам брадвата....стоварвам я върху леката цепнатинка от другата страна, дървото се пръска, хвърчат капчици кръв, първия е късметлия, не се налага да повтарям, после поотмалявам и трябва да повтарям едно и също движение два пъти, отделям го в страни и вземам втория...
имам десетина убити вече, мазата е потънала в откършени вътрешни тресчици, разпилян мъх от корите, имена и лица разсечени на няколко късчета, натиквам всичко в чувала, като тайно се надявам до четвъртия етаж да не прокапе нищо, започва почистването, старателно, облизвам всяко ъгълче и скрито местенце, не че някой ще ме излови и накаже, о не, просто подготвям терена за следващите убийства, да ми е чисто искам след няколко дена, онова живото, хищническато в мен, се търкаля от гърлото до стомаха и обратно, свива се , разплисква се, като медуза в лятна вода, гъделичка ме, разтворило пръстчета, шепнещо, бълбукащо, доволно...не, не бих казала доволно, по скоро тъжно усмихнато, че и този път ме придума да му служа, и този път му бях верен слуга, доведох проекта му до изпълнителската част и го финансирах със собствените си чувства... гася лампата, в тъмното след мен настъпва тишина и очакване, дървоядите нападат нарочените от страх да не се върна да им ги взема още сега, бързат, лапат, сумтят, стърготинят... излизам, заключвам, останките са старателно прибрани в тенекията за боклук, убитите нарамвам на рамо и им позволявам за последно да ме измъчат, болката в оперираното коляно е достатъчен индикатор за мъчение, до четвъртия етаж крака ми се разтреперва...това беше, тази вечер ще са мъртви, поне половината, само да стане студено, само да спрат да жижикат птиците и онази тениска да прегърне прашките...нека да дойде брат ми, вятъра, ще му поръчам да измете и последните следи от убитите...защо ли...утре, като отворя очи, хищника в мен ще е гладен, пак, и така още два три месеца, докато стане топло
питате се как живея с него ли,  защо му се подчинявам ли, защо не го изгоня ли...ооо, не, той съм аз, изгоня ли го вълчите ми нощи ще се превърнат в овчи сънища, дори и противозаконно той ме държи жива и никой не може да ми го вземе...да ме вземе

         image






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - hubavo e
27.10.2009 22:22
Mn mmi haresa i mislq, che te razbiram - izmuchvas se kakva si, no se i premerqva6. Namerila si sebe si, taka li e?!
цитирай
2. ironfrog - Просто
28.10.2009 20:05
безнадежден случай...
цитирай
3. ironfrog - най-страшно е
28.10.2009 20:06
mcbeal написа:
Mn mmi haresa i mislq, che te razbiram - izmuchvas se kakva si, no se i premerqva6. Namerila si sebe si, taka li e?!


когато всички около теб започнат да твърдят че те разбират
цитирай
4. sarcezlatna - харесвам вълците-как съчетават тази пухкава външност с този разсичащ в жълто поглед...
29.10.2009 02:07
стана ми мъчно единствено за болното ти коляно, но толкова хубаво ухае на дърво навсякъде, като предчувствие за запаления огън и топлината му в зимната вечер.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518450
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323