Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2009 22:35 - на един дъх разочарование
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 581 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 28.10.2009 22:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
разочаровах ли те...не очакваше да съм такава, нали, не очакваше да плача за гълъбите, за тревата, за оронените капчици роса, заради шума на водопада, заради синьото на небето, заради самото заради...разочаровах ли те, очакваше да съм усмихната енергична жена, която иска дом за обувките си и сигурност, очакваше да използвам женски номерца, да ти спрятам женски хитрини и когато се озовах до рамото ти съвсем, съвсем обикновена, никоя почти, а и защо почти, чак тогава ахна от изненада...неее, такава лудост не бе очаквал, не очакваше да нося шапката с мислите ти, не предполагаше, че в ръцете ти е всичко, което искам, не знаеше, че съм способна да се доведа до лудост, за да се почувстваш добре...е, вече го знаеш...ще ми донесеш ли цветя в лудницата, май те питах вече, не в онази лудница обаче, в която затварят нормалните луди, а в моята, в едниничната ми килия, където света се събира в окото на дъното на лимонадено шише, толкова...толкова искам, свят в дъното на лимонадено шише, а най голямото нещо в него да е капка вода, в която да се удавя или да плувам, за да преодолея страха си от водата...знаеш ли, аз съм луда, ако живеех тук вече отдавна щях да съм си в дома, но аз не живея тук, тук съм времено, тук съм, за да открадна нещо, за което имам пари...време...още мъничко време, до дъното на лимонаденото шише, преди да ме приберат там, а...и не ми носи червени рози, не ги обичам, от миризмата им ми се повдига, донеси ми нарцис, бял, един, но да не си го откъснал с ръце, и да не е откъснат изобщо, такъв нарцис ми донеси...
разочаровах ли те, очакваше нормална жена, с нормални желания, а се оказах тиха луда...разочаровах те

истината за мен

аз съм лудо момиче, което в тъмното играе на боулинг с чувствата си, но никой не вдига повалените кегли
разочаровах ли те...


                                          image






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nikikab - не
28.10.2009 22:54
не
цитирай
2. sarcezlatna - отдъхнах си...
29.10.2009 02:13
не съм сама! единствените разлики - любими са ми жълтите нарциси и не играя боулинг :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518246
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323