Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2009 22:02 - прогноза за две минути
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 268 Коментари: 0 Гласове:
4



ако се случа до теб
във някакъв тъмен киносалон
без да зная, че ти си до мене
на съседния вдигащ се стол...
ако, докато реката тече по екрана,
плахо твоята дясна ръка хвана
без да зная, че ти си я вече поел
и глава към мене накланяш...
ако светне салона, ей тъй,изведнъж,
и аз цъфна на стола си гола
без да зная,че ти си бил този мъж,
който ме галеше и целуваше
без да му пречат лакътниците върху стола...
ако си тръгна със теб
и прекрача не един,а два дървени прага
без да зная в края на онзи филм
ти дали със мен ще избягаш...


угасват лампите, филма започва

представи си,че бях във прогнозата точна

                      image






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518221
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323