Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2009 22:01 - по тема от стих
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 277 Коментари: 0 Гласове:
2



обикновенно хората пътуват напред, все имало къде да ходят, е, аз пътувам назад, връщам се към моята зима, към основната тема в детството ми, където всичко звучеше в кода, без прелюдии и солови изпълнения, свирех на цигулка, ходех два пъти седмично на урок и докато стигах до читалището събирах нотите за мелодиите от листата, дърветата, птиците, шумовете край мен, "тц тц тц ..." цъкаше старата ми учителка велинова, недоумяваща откъде в това седемгодишно,ситно, с две бели кордели се ражда толкова желание за музика...а аз прибирах в калъфа на цигулката си бездомни котки, които проваляха уроците, и гълъби носих там, и охлюви, и себе си...
да, хората все пътуват нанякъде, а аз останах на прага, върху грифа на цигулката, там, където няма прагове, с две издълбани в страни душички, някъде в корпуса и поместих душата си с едно единствено желание- да бъда тон от камертон, едно ЛА само да бъда...
ако знаех, че има такъв автобус или влак, който връща в зимите на годините ни, бих си купила билет, еднопосочен и седнала на шофьорската седалка или на мястото на машиниста щях да предприема най невероятното пътуване в детството си, нищо нямаше да променя, нищичко, освен онази отрязана руса коса, за която толкова много плаках...как пусках калинки тогава...сега пиша за ранените им крилца, как пиех чай от липа, сега пиша за балната рокля на липата от ароматен прашец постлана съдрана на улицата, тогава знаех колко съм малка, сега зная, че ми е късно за зима, листопада ми взе всички прелести и чистоти, всичко ми взе и нищо не ми даде освен празния калъф на цигулката - дом за бездомните котета, охлюви, гълъби и едно смешно хвърчило в остарелите ми детски ръце...
ако знаех къде пътуват толкова често хората щях да полетя над тях без шофьорска книжка, вързана за опашката на хвърчилото и с вятър от звуците на цигулката в косата...
но не зная
а и може би ми е късно
дали


                  image






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 516914
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323