Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2009 21:13 - е, няма да бъда дама
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 422 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 22.12.2009 21:34


един ден, когато порасна голяма, ще мога най после да гледам деца, да готвя и чистя, като на хората жените и най вече  ще мога като тях да изкарвам пари, ааа...забравих, ще се накипря вероятно като дама, ама дама, от ония, дето вирят главици и връткат оченца, а пък оченцата им все на чичко паричко в джобчето гледат, защото няма къде на друго място да му гледат, нито дънцето му дъно, нито гръбчето му гръб, ех, като стана дамааа...ама не мога още, все с маратонки ми се ходи, и с ниски ботушченца да не се пързалям, а пък то дамите с токченца и "ох...", "въх..." гледкат все в някого да се прихванат, ами хак да им е, като не умея така какво им завиждам само, още си мисля за хвърчила, дъги, вълци и цветарски магазини, където въздуха е най чист..малеее, знаете ли че в цветарските магазини е най чистия въздух, цяла нощ цветята дишат и ако залепите нос на ключалката на такъв магазин ще вдишате рано сутринта най чистия и ароматен дъх, не ми ли вярвате, правила съм го няколко пъти, и парички съм душила в градската градина, нагоре с дупето, та чак смаях светските особи на малкото градче, после пък скандализирах обществеността щото уважавам градския идиот като равен и редовно му подавам ръка, като го срещна, обществеността му подава я хлебец, я парички, пък аз- ръка, от него се уча да плюя по земята, не по хората, ама ха, откъде на къде...опа, да не забравя и дарето, "душевно болната" както тя каза, за нея вече съм ви разказвала май, на нея и давам левчета след ръката, защото тя си няма никого, пък от РЗНОК и спрели безплатните лекарства и...оф, няма да бъда дама, никога няма да стана такова нещо, като ги гледам фръцлите как всичко им прилича, то златни пръстенчета, то обички, то луксозни чанти, токченца, като връх на топлийка остри, пък прически, фризьори, майко мила /даре, извинявай, ама скоро няма да ме подстрижеш, не че нямам време, кеф ми е да съм небрежна към себе си/, та така за дамите
а за мен...какво за мен, маратонки, дънки, перука на клоун, здрави ръце и...напукани устни, до кръв
няма да бъда дама, никога, ама и не искам, предпочитам ръцете ми да миришат на мармалад и трева, косата ми да е рошава, пръсната, своеволна, очите ми да са чисти от примеси, устните... нека са си същите несиметрични, но бих искала поне да не са напукани

сигурно има начин без червило

                  image






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ironfrog - от де го взе
22.12.2009 23:26
това цигле :) имам по-добра идея за снимка.Ела да Фанем една кокошка от комшийката,май има бели,ще я начервим по човката,ще и лакираме ноктите,ще и сложим черни очила,кокоши черни очила :) ще я направим на кичури и ще ви щракна двете :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521441
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323