Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2010 22:00 - /мисли от главоболие/
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 563 Коментари: 2 Гласове:
4



откъсваш ме от себе си
откъсваш ме
като късче от вятър ме режеш
надробяваш едрите парчета
на ситни частици
които изчезват като взрив на бяло джудже
цветовете спрират да дишат
престават ароматите да са в цвят
звуците от света в който съм вписана
като скъсан кристал звънят
заедно с мен откъсваш пътеките
лунните
слънчевите
неизвървените
подаряваш ръцете на всички гладуващи псета
и пръст дори не запазваш за мен
раздаваш се мислейки че ме пазиш
и при това раздаване чуждо
проиграваш душата ми като бита на бридж карта
откъсваш ме
копче по копче ръкав по ръкав
до безръчие
отрязваш всички пътища на нощта към сърцето ми
всички вятърничави ветрове
всички гласни пропълзели върху лицето ми
не те питам защо го направи
нямам отговор защо го разбрах
така замлъква счупена детска дрънкалка
въртележките така плачат за смях
откъсваш ме
още ме късаш
и тази вечер държиш поредния къс
не го гледай така както се гледа възкръсване
раздрещи ме
хвърли на кучетата усмивката
няма смисъл да бъда изцяло стокаратова истинска
тъй раздърпана  разкъсана отесняла
ставам само собственият си цвят
просто бяла








Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Ама, че червен гигант е твоето главоболие! ;)))
13.01.2010 22:27
Раздрещено... чудо!
цитирай
2. svetaemoi - Замая ме!
14.01.2010 07:07
Бяла...да:)))Добро утро!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521392
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323