Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2010 20:57 - писмо до Нея
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 356 Коментари: 0 Гласове:
7



здравей Непозната

честно казано рядко си мисля за теб
рядко мисля защото си те представям
зная как изглеждат дори миглите ти
виждала съм на живо в съня си ръцете ти
чувала съм престореното ти дишане
и пръстите ти съм виждала
тънки финни хищнически
зная че си истинска дама
от ония
дето няма дори да поискам да бъда
чувам как чукат токчетата ти
когато отиваш при него
на мястото което още ме помни
зная как долавяш миризмата ми във косата му
докосването ми като котешки нокти по кожата
ситни частици дразнещи честолюбието ти
не съм просто онази която
съвсем лесно би изчистила
с парцала за дневно изтриване
на всички милави мои жестове

аз съм печат жигосан в сърцето му
но моля те Непозната
когато се връщаш при него
с аромата си на парфюм къса пола и високи токчета

с миризма на вносен омекотител за кожа
не го докосвай като прочетен вестник
недей да кокетничиш и пускаш женски мехурчета
в които да  връзваш дъха му
не плети тънки паяжини около шията му
не го омотавай във своя сезон

не предизвиквай снеговалежа или листопада му
за да гледаш как плаче изгубвайки облаците си
зная че не обичаш пролетите
заради вечната ти алергия към красивото
ала виж черните клубензеници в очите му
нацелувай ги
всяко ъгълче с устни покрии така
че да забрави за мен ако може

и за миг да изпусне ръцете си
и теб да прегърне преди отново да ме поиска
не забравяй че ме сънува
не бъди изкуствена
взриви ако можеш ядрата си в шепите му
ако не можеш бъди просто нежна
не използвай пръстите си за да стискаш сърцето му
не показвай скъпи бижута по голата шия
не обувай бели обувчици за да стъпваш на неговата
той няма нужда от друго разкъсване

а от обич...

бих искала още много неща да ти пиша
но няма смисъл ти си такава
истинска дама не дете като мен
не въздишаш по приклекнали бременни с вятър облаци
и не виждаш кокичетата преди снега
за теб са важни нестойностите за мен
исках само да ти напиша
че той няма цена
не го пре- и о- ценявай като материя
когато си с него мисли за това
като жена която
живее за този мъж последния истински ден
ако не  можеш така
ако носиш само скъпите си парцалки във зъби
без частица от капчица влага
полегнала в  шепите му  по гръб
Непозната
не се връщай като старо мастило в нова мастилница
не изпадай в истерии не играй не крещи
не търси скъпи дантелени лекове
нека диша застоялия въздух след мен
нека се разболее в ръцете ми
и...


image






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518218
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323