Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2010 22:00 - неподходящо
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 607 Коментари: 2 Гласове:
7



когато облечена в неподходящи дрехи
рокля някаква
или пола
закотвя живота си в мъртво вълнение
по независещи обстоятелства
от тази самотна мъгла
ми се струва
че не съм на точното място
нито в точното време
нито точно къде
тогава се питам "коя съм всъщност"
и си отговарям
"аз съм нощната си сетра
която
цяла нощ ще сменя комресите
върху пламналите ми нецелувани устни
ще мери температурата вътре в утробата
ще успокоява с меки думи
твърдите ми гърди
ще ме обвива в ледени кърпи
и ще шепне гальовно в ухото ми
"потърпи, миличка, потърпи..."
ще ме люлее ласкава вместо мъжки ръце
и няма да ми позволява да коленича
обгърнала с две ръце колене
нито ще ми позволи да вия
да не говорим как ще ме зашлеви
ако реша и тази нощ да се напия
ще съм си себе си
и не съвсем
няма да си припадам или приличам
боса ще ме разхождам
непредсказуема ще ме обичам
и само в илюзия някаква
не на точното място и време
ще се превръщам в облечена в бяло
своя медицинска сестра
без скрупули за евтаназия
за да мога поне на сън да си помогна
в очите да няма тъга..."

така неподготвена
с дрехи гола
на неточното място
изсветлявам по мръкнало като сирене прясно
този свят ми е много широк
а кожата тясна
неподходящо облечена
в грешен момент
държа сестрата си мен за ръце
като примка преди да я метна
или завържа около мускул
наречен сърце
и се питам
тоест питам неподходящата явно сетра
"сестра,
мамка му,
какво става със мен"
но сестрата мълчи
беше нощна
а вече е ден

image




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - :)
25.01.2010 01:18
Сблъсъци ;)
цитирай
2. darkenedangel - Като плесница по бузата ...
25.01.2010 12:58
раЗтърсващо ... !!!
Браво! Браво! Браво!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518534
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323