Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2010 22:00 - нещо като неизползвано
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 361 Коментари: 0 Гласове:
4



онова, което не ми е докосвано
от толкова много време
е онова, което стои неизползвано
и по променените около него неща само личи
че е минало време
вкуса му е същия
мед, сол и тъмни клавиши
цвета му също е непроменен
защото
чрез цвета разговарям
а символите и изображенията са израз на другото
тоест
исках да кажа
че ако застана под едно дърво
и се опитам да видя през клоните му небето
то ще има цвят от отраженията на листата
и в същото време неговия си
и това няма да бъде променено дори да има слънце
само очите ми ще са по присвити
по наситени с цвета от отражението
иначе всичко ще си е същото
защото ще е неизползвано и на същото място
където аз съм застанала  с очи стъпили върху лицето ми
и оцветени в цвета на небето, листата и отраженията им...
това несъмнено ще промени вкуса
на онова което не ми е докосвано
но това няма как да се разбере
защото
би се разбрало ако има кой за какво и как да го докосне
и да опита
иначе ще си  мисля само
че вкуса на неизползваното може да се променя
без доказателства за промените
като в художествен текст вмъкната лема...
вероятно някой ще ме обвини в безсмислено боравене с думите
лежерно вмъкване на словесни изрази
може би да, но това ми е от недокосваното
и очите стъпили върху лицето
а небето...
то винаги ще има цвета на отражението


image



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521686
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323