Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2010 21:56 - защо не вярвам в голямата "на-на"
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 536 Коментари: 1 Гласове:
3



даже не изписвам в какво не вярвам, толкова не вярвам, всъщност не е въпрос на вяра, вярата не е във вярването, дори в изписването на "В Я Р..." не е, става дума за очакване и градежи, колкото повече очакваш толкова по високички кули си строиш, пълниш балоните на илюзиите си  хелии и се кефиш от низините в положението си на земята колко високо могат да летят точно твоите вярвания, като че ли са се сбъднали вече, после идват мантрите, избираш си кратък рефрен, съдържащ желанието ти и го замрънкваш непрекъснато, като последно копче на ризата се самонавиваш колко е важно да си повтаряш тази мантра ден и нощ, нощ и ден...като че ли ще се случи...да да, я по спокойно с хелия, ще вземеш да се пръснеш от пълното...така стои въпроса с вярата ми в "на-на", хем зная, че я има, хем хич, ама хич не искам да зная за това, защо ли, защото си глътнах хелия вместо  жълтъка, така ми е безвъздушно в сърцето, че само ако директно ми бръкнат в пазвата ще повярвам в приказките за пепеляшка и красавицата, ама и тогава не се знае, толкова пропасти има там, а улейчето между гребените е само едно, зор се открива даже с подсказване

в нищо не вярвам, не зная дали е подсъдно или негативно или дрън дрън купешки думи в които също не вярвам, нямам такава болка "вяра", каквото нося- нося го в себе си, то ми е

ето, представете си че я срещнете "на-на"- то, ама чиста, чиста та чак кристална, пляскате с ръчички, тропате с краченца, обаче биологичният и житейският часовник едновремено отчитат изпреварване или изоставане във времето, не ви е времето, значи, да я срещате- или не е дошло още или вече ви е минало, а така - ни голяма, ни малка "на-на", продължавате си по браздите и умирате от болка, защото вярата ви в "на-на"-то и мантрите излетя като совалка с лайкучки към вакуума

голяма "на-на", късмет, щастие, радости...боже, предполагам, че съм се спасила от излишните мантри, от балоните с хелии, от ВЯРАта във високите строежи, естествено не е лесно да нямаш тъй наречената цел в живота и да си абсолютно свободен от задължения и слугуване по изпълненията на илюзиите, още повече като вляза тук и прочета това- онова "мирогледа " ми получава изкривяване на очите и се концентрира в една точка, майчице, добре съм...радвам се, че съм различна, невярваща, "болна", нека съм такава

и така- не вярвам в голямата "на-на", и в малката не вярвам, в нищо не вярвам, държа очите си отворени и дишам, усещам въздуха , който изпълва дробовете ми и зная че е истниски, Виждам повече неща отколкото вярващите в големи и малки работи
днес колежката ми ме пита "добре де, къде отива душата, след като човек умре", какво да и отговоря, въпроса е риторичен, но е единствения от групата на риторичните, който има отговор
него обаче го знаят само тези дето не вярват в голямата "на-на"




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - А всичко е лъжа...
17.02.2010 12:57
А всичко е лъжа...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 520028
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323