Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2010 22:00 - прекръстиха ме
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 559 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 23.03.2010 20:05


обикновен работен ден, тридесет и четири деца в стаята и още пет човека персонал, техническа повреда, тъпчем се в една занималня,  по килима коли и бебета, по масите- първокласници се потят над двойки , които шеговито наричам "червей с гърч", едно дете плаче от сутринта, защото майка му си дошла от гърция ама не го оставили в къщи, две ромчета на различна възраст обменят опит в псуването и то доста сполучливо, изстрелвам се от оранжевото столче и запрашвам, развяла коси, към иначе хубавите на външен вид деца, бълващи цинизми сред играта на семейство и болница
"ти що псуваш бе, обърна ли се така към майка си или баба си вчера, това ли знаеш само на български,м..." ромчето вдига главица, поглежда ме осъдително и е готово да ми резне главата с познато движение, правил го е и друг път, сега обаче изпява с най невероятния глас, който съм чувала, кристално чисто, на ясен български език "мъ той мъ удари" оф, заформя се дълъг разговор явно...
в този момент зад гърба ми персонала се люшва в смях, мятам коса наляво и се обръщам ядно, "какво сега"- питам, а те се смеят и ме викат, оставям за малко разбойниците, преминавам през опасната зона на семейното огнище и лекарския кабинет, една кола спира в краката ми, едно дете ме блъска заплеснато в играта си, прескачам нападали столчета и стигам
"а сега кажете" а те се хилят, вбесявам се, "добре бе, що се смеете", една от лелите става и избутва видимо притеснено момиченце от малката група към мен,"кажи сега симе, коя е тази госпожа", очаквам името си защото е лесно за произнасяне и се чудя защо малката чак хапе устни, помълчава миг, два и промърморва нещо, "по високо, по високо"

"госпожа ВЛюбенова"

зяпвам от учудване ли, от истина ли, не зная

как как

влюбенова

прекръстиха ме, правилно или не но ме прекръстиха, сега ще трябва да си сменям имиджа, или да го поддържам, и това не се знае
зная само, че децата имат предчувствие за усещане

де да можеха и големите така








Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bovari - сладурско.
10.03.2010 22:07
чисти души.
те знаят!
:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518284
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323