Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2010 22:00 - и пак за същото
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 430 Коментари: 0 Гласове:
1



така ме боли повярвай ми
от всяка пъпка набъбнала
и всяко глухарче
навирило перископ по никое време
под прозореца
така ме боли от облаците които
вероятно пътуват
пеша към дома си
но не знаят къде е
защото са си бездомни по акт
и са меки и топли и много на куп
и сами и сами...като мен
така ме боли...

тази сутрин пия кафе
като вчера
и като утре
и ме боли отвътре
като снощи
боли ме косата отрязана
тъкмо беше разцъфнала
болят ме и дланите
с дръжка на чаша само в средата
за очите не питай
трия ги с пръсти
и с всяко изтриване трия и себе си

не ми се  играе напоследък със думите
загнезди се щърк пощръклял
във душата ми
кълве непрекъснато
ситните залъци радост
и къса със тях пера от крилата ми
оскуба ме болката
а казват че пролетта
е времето за разцъфване
не ми се цъфти
от толкова пъпки  боли ме
и има ли смисъл
щом няма да ги износя

така ме боли повярвай ми
искам в облак да се превърна
невидима да съм
поне в това равноденствие
да стигам и влизам където поискам
от гардеробите да надничам
по леглата да коленича
да не съм вързана с панделка някаква на опашката
и като мравчица потна
към дома си да тичам
само че нямам дом
и не от това ме боли
боли от всяка пъпка набъбнала влажна
от всяка храница върху гърба ми
и от липсата
на кого да я дам
...
или поне за нея да ти разкажа

             image






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521534
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323