Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2010 22:00 - една сутрин
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 551 Коментари: 1 Гласове:
1



на сутринта
не искам да си тръгвам,
нека да остана
ръката ти е пълна с топлина
като кора на хляб
средата си обвила
със нежността на твърдостта
и мекота на бухнало тесто

не ме отпращай сутринта,
не искам да отлитам
на перушинка ще се свия
до гнездовия ръб
едвам ще дишам
няма да ти преча
дори на ум ще спра да пиша

не искам да си тръгвам сутринта
след мен ще опустее топлината
на мекото гнездо
не ме отлитай и не ме отчупвай-
стори ме с поглед на троха
към себе си ме прилепи със плюнка
задръж ме във началото на песента

за да не искам да си тръгна
и следващата сутрин



                                    image



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - =
15.03.2010 22:16
http://www.youtube.com/watch?v=_IApsAHGMk0&feature=related
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521579
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323