Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2010 21:58 - моля те помоли бог
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 388 Коментари: 0 Гласове:
3



ти
който още не ме познаваш
и само си чувал за мен
по престижни срещи
сутрешни партита
сладоледени мантинета

точно теб моля
заради безпристрастието

моля те
помоли се на бог
нека ми вземе този живот
на часа
на минутата
на секундата
без да съм го използвала още докрай
преди да съм го предложила евтино
като изпитана марка
във някой бутик
пълен с животи втора ръка
кажи му
че съм съгласна сега на това
преди да съм станала
грешница
която ще му отнема времето
за да я вкарва
много пъти
във правия път
нека ми вземе живота
и срещу подареното му от мен
свободно от главоболия време
искам само едно
обещание

да ми даде
във всички
следващи
мои
животи
ръцете му


без изключение




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521840
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323