Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2010 21:58 - ТАЗИ моя любов
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 494 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
любовта ми отне приятелите в детството
и другите късните ми взе
любовта ми отвори очите за да Виждам
любовта ме поведе през локвите
които
ако бяха слънчеви щях да скачам в тях
но бяха тинести и затънах до над шията
любовта ме направи отличничка в учението и двойкаджийка в живота
любовта ме изнасилваше половин година
любовта ми поднесе отрова
не и стигна
направи го още веднъж
любовта ме псуваше
любовта ме обиждаше
любовта ме смяташе за вещ
бях ваза с цветя на масата на която се сервираше любов
любовта ме нарече "боклук"
любовта ме подложи на себе си и болката едновремено
любовта ми взе корените
и остави само няколко сръбски думи след тях

любовта каза "аз съм тук" и си тръгна
любовта ми облече чужди дрехи
любовта ме лъжеше
любовта се отбиваше за малко при мен
същата тази любов търгуваше със силата ми
купуваше спокойствието си за сметка на слабостта ми към нея
любовта избра да съм сама за да я избера

има ли друга любов

започва сезона на ТАЗИ любов
от корените на спомените ще разцъфват цветовете на миговете

да идват косачите






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dennis - :)
28.03.2010 08:42
Мисля, че няма друга...

Тази е, и която винаги ни изпитва до границите на възможностите ни, нерядко и отвъд...

...така че, не бързай с "косачите" :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521670
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323