Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2010 22:00 - за после
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 311 Коментари: 0 Гласове:
2



ще изживееш ли седем живота със мен
гледайки
как вятъра като цветен гребен оставя следи
по лицето
ръцете
очите

ще изживееш ли седем живота със мен
знаейки
че не танцувам танго
че не зная как да се движа във ритъм със теб
не усещам темпото
нещо все оплитам крака
залитам
и съм твърда в ръцете ти

ще изживееш ли седем живота със мен
знаейки
че ще остарея и няма да бъда хубава
ще подпираш ли с лакът ръката
докато
със ситни стъпки куцам почти на бегом
ще ме прегръщаш ли докато сляпа от болка
се свивам в пашкул и съхна от корен

ще изживееш ли седем живота със мен
без да обвиваш хищнически
онази част от началото в края
където е облото на гърдите
а както сега със милави жестове
ще целуваш само с пръсти устните

ще изживееш ли седем живота със мен
даже във тях да има много мъже
които
съм срещала
срещам
връщала
връщам
хранила
храня
топлила
топля
ще ме оставиш ли
с много думи да казвам малко неща
да бърборя край теб докато заспиваш
да подскачам да вия да крещя
да коленича

ще изживееш ли седем живота със мен
без да забравиш името с което ме запозна
искам много от теб
ако много е свързано със  душата

нямам седем живота на разположение
и този нямам

ще ми дадеш ли част от себе си


                                     image




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 516878
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323