Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2010 22:00 - там
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 361 Коментари: 0 Гласове:
3



има едно място в което
нищо не е такова каквото изглежда
там
ако забиеш нож в ръката на слънцето
от дланта му ще потече мед
от рамото ще поникнат дъбове
а от ножа ще излетят пеперуди
на това място измислените неща са истински
а всички истини са приспани
хората страдат от единствена болест
неизлечима радост
птиците знаят чужди езици
и облаците са розово пепеляви
разказвам ти всичко това
не просто от сантименталност
там съм от време оно
преди да разцъфнат люляците във парка
виждала съм как сезоните си настъпват дрехите
как снега се премята с падащите цветчета
под чадърите на оптиващите се
едновремено да са
жълти оранжеви и светло зелени дървета
там е бяло
тържествено бяло като за парад на тукашни булки
и истниско
инстински живо като звук от сърцето ти точно в момента
има едно място в което
един ден /вероятно/ще те заведа да живееш
за да видиш как птиците смайват водата
движейки се по нея разперили само крила
като едри гугукащи кораби
за да видиш още капчиците роса по детелините
по клоните по герданите на децата
трябва да видиш и мен в този свят
аз се люлея на най крайната люлка в градския парк
там
където капе меда от слънцето по гърдите ми
там
където дъбовете ми правят сянка
щом гола реша да полегна на брега на реката
там
където белите пеперуди са моите малки радости
лова им е забранен заради безцението
там
само облаците са ми приятели
и никога не са ме предавали
в този свят ще те заведа
само не ми се смей на измислиците
те са истински толкова
колкото всички твои приспани в този свят истини







Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521491
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323