Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2010 21:53 - дойде ми отнякъде
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 413 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 15.04.2010 09:15


по напъпилите с нарциси хълбоци на времето
лежат мързеливо като проскубани кучета дните

на небето с цвят на оттегляща се от пясък вода
кръпки от облаци пазят лъчите на слънцето

а така ухае  на свещички от люляци
че свят ми се вие и се подпирам на праскови

корите им едро напукани от някаква болест
цветовете им в разни оттенъци розово

ни-тук-чета
ни-там-чета
наникнали по обяд в градинките
принуждаващи ме да искам да закъснея

но само в сънищата има въжени люлки
и те някак си никога не се късат

мириша на чисто към полунощ
изглеждам чиста чак след няколко дена

ловя минутите с зелена рецепта
продупчена от нечии подпис на гладен корем

платила съм част от живота ми да е тайна
цената е другата част

и като в приказката за принца за да забравя
не трябва да помня че зная

а хълбоците на времето са учестени
вижда се бялата пяна по устните

нарцисите навеждат главици увяхващи
още една пролет в луковици потънала

ред е на люляците и техните свещи
дано този път изгорят с аромат меховете ми

дано този път лумнали в лилаво да ме ослепят
да нямам друг цвят да нямам себе си

ни-тук-чета ни-там-чета ще засаждам
изключена от курса по цветарство

доведена до думите написани нарочно
те като нож ще се забият уж случайно

а после от всички бликнали съцветия
по чиста и от полунощ ще се измъкна

бялата ми блуза ще остане по брезите
втора кожа да им е размъкната

ще мина в прасковите в незаченалите
капан ще съм за хищните ти шепи

жените нека те поглеждат изпод вежди
а ти мисли за тях по често

на въжената люлка продупчена от времето
ще се кача сама и този път не ми е трудно

на кръпките в небето с пръст ще се разпиша
по тъмните пътеки от люляци ще си отида

...

след мене който иска нека диша

image






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 516812
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323