Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2010 22:00 - побезкожа
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 375 Коментари: 0 Гласове:
1



тази сутрин събличам кожата си
кожената ми дреха от толкова много години
така ми се иска без нея да бъда
да съм свободна от всичко което не съм
да бъда звука от съхненето на пеперудите
или онзи
от тихото скърцане
на преминаващи спиращи стъпки
позитив на негативното настроение
в няколко цвята не черно бели
обаче това прозвуча
като ретроспективен хумор
и едва ли вярващите ще отрекат
че съм груба студена почти богохулствена
защото
даже бог е носил кожата си
и кръста на свой гръб е носил
а аз се събуждам с желание
да съм лека
гола
и
боса

тя виси
кожата ми
на един пирон зачукан в панелката
отдран парцал от тялото
почти нова
изкъпана снощи 
ухаеща

ретроспективно се сещам
колко е лесно
да изиграеш всякакви роли
когато нямаш кожа

лесно е

пак си никоя

но

не те познават такава

не те наричат по име

не си себе си



                             image






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518192
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323