Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2010 21:58 - моята най добра приятелка
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 434 Коментари: 0 Гласове:
3



тя е само метър и четирийсет, слабичка
не е мургава, направо си е черна
безработна е, но на мен не ми пречи, не иска кой знае каква издръжка,  живее при мен в обиталището, размера и е предимство в тесния апартамент, може да се сгуши на дивана в хола и да остане незабележима дълго време, понякога се крие зад вратата на гардероба, друг път иска да ме прегърне и го прави така, че ме кара да се чувствам желана, понякога пък на мен ми се иска да я прегърна и съвсем егоистично пак аз да се почувствам желана
тя е мека, чувствителна е на допир, не обича да я докосвам просто така, иска да го правя само понякога, когато имам нужда, и то нежно, наистина нежно
по кожата и има ситен мъх, толкова ситен, че на светлината на слънцето изглежда като сребърно покритие върху нея, сребриста кожа върху кожата и, без да е лицемерна, напротив, съвсем истинска си е
тя е мълчалива и кротка, тиха и сговорчива, никога не застава срещу мен, никога не ме упреква, грижи се да изглеждам добре когато съм с нея, това е единствената и мисъл, единствената и грижа, зная това, тя ми го е нашепвала с копринените си мисли
с нея се чувствам добре когато навляза в задънена улица, и на яве и на сън, двете се справяме някак си с нахалните мъжки погледи и злобните женски, мъжете ни оглеждат, а на нас не ни пука, смеем им се на първата сигнална система, жените ни завиждат, а ние вирваме глава и като никога имаме чувството, че сме красиви, че двете заедно ги превъзхождаме
разбираме се, чувстваме се прекрасно една с друга, владеем положението, когато се държим близо кожа до кожа, когато сме с една кожа
моята най добра приятелка никога не е заставала срещу мен, винаги ме е подкрепяла, милвала е гърдите ми когато са ме болели от болките на душата, пазила е гърба ми, когато съм се чувствала застрашена, давала ми е самочувствието, че когато съм с нея съм красива...

обичам я

сънувам я

моята най добра приятелка има дълбок гол гръб, тънки презрамки и тъмен, подчертаващ белотата на кожата ми цвят

моята най добра приятелка е черната рокля, която никога няма да имам



                                                 image





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 517953
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323