Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2010 22:00 - преди да те изгубя
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 365 Коментари: 0 Гласове:
3



обърни ме по гръб
и ме гледай в очите
вдишай ме
с пръсти ме целуни
докосни върховете на устните ми
стой така тихичко
замълчи

обърни ми очите нагоре
виж зениците
черни бодли на акация
там не кацай
не нанизвай гърди
има толкова храсти за кацане
някой по ароматен
и мек
избери

моите тръни в очите бодат
и са неприлични
не си струва
от тях
и теб да боли
гледай толкова
колкото искаш
когато решиш
че няма за гледане
ми кажи

обърни бавно надолу очите ми
ръцете
върху тях завържи
направи се че нищо не чуваш
че нищо не виждаш
че нищо за мене не знаеш
и към някой храст от тинтява
мек
ароматен
лети

                        image






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521587
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323