Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2010 22:03 - стари мъжки чорапи
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 302 Коментари: 0 Гласове:
0



когато тръгна към теб
не ме посрещай като исус в йерусалим
не ми купувай цветя
не ми давай подаръци
не ми целувай ръцете
не ме носи на ръце
душата ми ще е изминала толкова път боса
че ще са студени краката ми
извади чифт стари чорапи, най носените
такива мекички, от мъглица
и просто ми ги подай
не се навеждай да ми топлиш краката
остани прав
докато извия гръб
и надяна мъглицата на стъпалата си
не подвивай коляно да коленичиш
само жена може себе си да преброди
за да стигне до мъж въпреки всичко
даже въпреки себе си
да остави живота си в първата яма
и да поиска за спомен бъдещето
предполагам че няма да обеднее плика с чорапите
с един чифт по малко
върху краката ми
за какво ми е друго
няма смисъл от носене на ръце
щом съм стигнала значи съм искала
зад гърба ми са всички причини
да не тръгна
да ме боли
да остана
да мисля
дай ми чифт свои стари чорапи и нищо повече
щом се стоплят от дългия път краката ми
на ръката ти ще се прикотка душата
върху рамото ще отпусна глава
вероятно съня ще ме вземе за дълго
стой така
така ми е хубаво
да усещам как сърцето ти
с всеки удар като камбана душата ми клати
а тя е с топли крака
от твоите стари мъжки чорапи




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 516977
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323