Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2010 22:00 - врабчета
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 422 Коментари: 1 Гласове:
3



какво сте запяли врабчета
зацвъркали сте още от сутринта
напук вероятно на облаците

наперили сте се
не ме мислите
дори не ме виждате зад стъклото
забравили
че и аз съм от вас
но не ми се лети сега
и е студено да бъдеш сама птица в леглото
всъщност сгреших
сама жена във гнездото
какво сте заскачали диви и сиви
накокошинени накокоперени
наоколоочили всички съцветия
в черно белите си картини
не лъха ли вятър между перата ви
не влиза ли студ там
всяка вчерашна локва е вана без пяна
всяко цъфнало клонче красиво разпятие
няма такива измислици тука
няма вани и пяни и кръстове
дори не ме виждате зад стъклото как ...
дори не знаете
че не съм се прекръстила
какво сте запяли врабчета
какво сте се накокошинили
тази вечер нямам крила
не ми се лети пише говори

искам тази вечер да бъда
само жена

оставям прозореца си отворен




Гласувай:
3



1. injir - Наперушинени врабчета. Хубави са. ...
21.05.2010 22:20
Наперушинени врабчета. Хубави са...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518245
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323