Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2010 22:01 - тялото, душата и ...
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 443 Коментари: 0 Гласове:
1



тялото,
страж пред подвижния мост на душата ми
я предаде,
вдигна си чукалата
и запраши към хоризонта
където явно тайно си мисли,
че има пръсти,
които ще навият косата му
на опашката на хвърчило от слънчеви зайчета
и така лесно ще се отскубне
от нея,
от нея,
заради която е способно да нарани
разграфената до милиметър
жива плът
от себе си


душата,
храна за всеки трепет, който ме прави жива
,
се огледа безпомощно беззащитна,
приклекнала на кръстопътя
между очакването за цвят на липите
и първите зрели череши,
оттук пролетта минава само веднъж
и то на живот,
няма смисъл да чака
дъждовете да измият до неузнаваемост
цвета на очите ми,
но и няма къде да отиде
без крака, които да тичат,
без ръце, които прегръщат,
без сърце, което да учи как да обича


странно...
щом тялото си е тръгнало,
а душата някъде е останала
тогава коя част от мен разбира това

това непознатото
неопределимото
неделимото
този неподозиран къс, късче, парченце,
или молекула
която без тялото
и без душата ми съществува
тя какво е,
част ли е или цяло,
къде се е крила чак досега,
защо ме боли
и защо ме разплита,
и защо
защо
нито веднъж
нито за тялото
ни за душата попита








Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 516897
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323