Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2010 22:00 - кафе и син светофар
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 385 Коментари: 0 Гласове:
4



беше ден за чаша студено кафе
без захар но със бъркалка
и приказка за син светофар
който дава път към небето
но никой не тръгва по него
от страх да не би да стигне до там
в този ден
подредена последна във списък от имена
или за деня преоритетно изпаднала
от дългия именник познати и непознати
равнодушно изчаквам всички да се изредят
да погледнат нагоре
от смущение да зацъкат
че нищо не виждат
че нищичко няма
само някаква неяснота
която явно с нищо не впечатлява
вероятно днес има нещо в кафето
защото
когато най после идва моя ред
да вдигна нагоре очи
виждам
перо
мляко
дете
продавач в магазин за стъкълца
в които дъгата кокори очи
а те са в разлчни стъклени форми
излети в калъпи от мокри петна
виждам
бели бонбони
зелена трева
калинка с едно изгорено крило
утроба на водопад
очи на скала
един прелестен цвят
първи сняг
после още един първи сняг
шапка невидимка
запазила вкуса на вълшебника
ръкавиците му в които
пръстите от нищо не те болят
от съботи седмица
делва пълна със тишина
виждам още купести облаци
и зад тях още толкова много неща
беше ден за чаша студено кафе
без захар но със бъркалка
и приказка за син светофар
беше ден във който
последна
или
преоритетно изпаднала
във
и
от
списъка
пожелах най после
да бъда сравнена
със слепотата на всички пред мен
и така светофара
респективно небето
да знае
че виждам пътя към него
че има смисъл да се синее
не само за този ден
когато обаче кафето в чашата свърши
деня си тръгваше примирен уморен
от толкова напъни да бъде слънчев
сред всички околни слепи присъствия
отново пропуснал да помисли за синьото
и отново на зелено спрял
заради мен

беше ден за кафе и за приказка
беше ден в който знам
че съм синееща за светофара
че съм му единствена истинска
стига веднъж да си е припомнил
коя съм
и че за пътя през шепите му съм мислила







Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518479
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323