Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2010 21:15 - съвършено разбираемо
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 523 Коментари: 0 Гласове:
4



всеки къс земя е по ничии колкото повече стават мислещите, че са заплодени "от" и "за" него

в последствие на земята остават ококорени чеповете, стремящи се да пуснат корени преди да изпратят в небето клони

сглобената набързо от жалките им остатъци вятърна мелница разперва криле

с нея разперва пръст и земята, но само къс от нея, онзи къс, който не е мой по желание и умее да говори мълчейки

поклащам крака на летящия къс и се радвам, че не умея да танцувам

вятъра радостно целува всичките ми ъгълчета- моите и тези на мелницата, носейки частното парче земя над  "общочовешките  парцели парцали"

чеповете гледат ДименциАналноразбиращо разбираемото

че какво толкова има за разбиране

нещо си там прелита...пфу, падат бучици пръст и женски косми право върху един чеп

той се изтръсква ядно и тръсва пирги...ооо, женски чеп

поклащам крака лежейки по гръб върху елементарно парче частна собственост, което не бих желала да ми принадлежи в кръг и се наслаждавам на всичко, което лети над мен

а всичкото е едно голо небе, повдигнато на пръсти да ме достигне

/защо се разписах ли... вероятно , за да обясня на себе си неща, които са съвършено разбираеми в прав текст/





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 516970
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323