Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2011 20:26 - целувай ме
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 659 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 26.01.2011 20:56



и лъковете на цигулките
да ме пробождат
като игли
незнаещи
какво е шиене

и челото
исото да държи
така
че да ми сваля дрехите
и да не плачат
за върхове на пръсти
нацелуваните ми гърди

и ако се настигнат звуците
по тази тичаща мелодия
то нека да е там
където
очите ми ще срещнат твоите

цигулките и челото ще млъкнат
за да присъстват на концерта
за край на който
себе си
сама
на теб
и твоите очи
ще дам






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 517871
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323