Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2011 15:59 - разкажете на децата си
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 979 Коментари: 2 Гласове:
2



Вероятно някой ще попита "А бе защо все на теб ти се случват такива".
Не се случва само на мен, но на мен ми пука за случващото се и рядко мълча.

"Един, дето са го обесили"

Това знаеха седемгодишните деца в детската градина вчера за Левски. И да не е посмял някой да каже, че е единствено моя  работа като учител да разкажа за него. Какво разказахте Вие родители на децата си, кръстосали крака в кафетата и обсъждащи ниско моралното поведене на съседката. Какво прочетохте Вие родители на децата си за "оня, дето го обесили". Казахте ли им поне че не са го обесили за престъпление?
Бъдете сигурни, че не съм единствената учителка чула подобно нещо и наблюдавала подобно невежество, но повечето ги е срам да споделят, смятайки се частично виновни за тъпото положение в което сме изпаднали.
Левски не е бакоган.
Той не е трансформираща се играчка.
Още по малко звезден рейнджър.

Разкажете на децата си кой е Левски.
Разказвайте им.
Не само днес.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ironfrog - забравят
19.02.2011 23:01
заети са да изнудват родителите си да им купуват неща,а те да се чудят каква друга скъпа глупост да им заврат в задниците
цитирай
2. sblasaci - и не само забравят
20.02.2011 10:45
просто не ги вълнува, какво че отбелязваме колко тежи едно бесило

трябваше да видиш блъсканицата по обед в магазина и щурото пазаруване, защото "днес нали празнуваме левски бе..."
а аз утре ще имам рожден ден...голям кеф, ела да ни видиш

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 516913
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323