Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2011 19:39 - след дъщерите
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2103 Коментари: 10 Гласове:
7

Последна промяна: 23.03.2011 20:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 когато дъщерите си тръгват
със всички правописни грешки от живота ти
със всички уж принадлежащи ти мними щастия
със всички моменти уж твои но всъщност единствено техни
със неизрадваните ти радости
със неизпетите песни
с обещание за сбъдване на твоите остарели вече мечти
и без никакво знание колко си можел
и да обичаш
и да страдаш
и да болиш
и да умираш
но си спрял да си себе си
заради детските им игри на възрастни
тогава разбираш
че си забравил как се казва
"обичам те"
че си лишил себе си
в името на непокорното царство на детството
че си записал всички свои гласни
в бележника на порасналата си дъщеря
като отличие по живеене
ала тя
вече живее по своему
без да помни за теб
без да мисли за теб
без да има кой да и каже какво си си взел
за да дадеш на нея
затова и е съвсем безразлично
на фона на нейните собствени радости
че си сам и самотен и пуст и остатъчен
че си толкова дал а не получил
или нищо не дал но искащ все пак да получи
тогава още разбираш
че си допуснал милион и една правописни грешки
два милиона още някакви други
и една единствена е от значение само за теб
другите милиони са пак за нея
ала тя вече по своему си живее
и не пита добре ли си
и не пита помниш ли правописа
на онази така болна дума "обичам те"
а обича някого
и тебе те няма там
и тук те няма
и вероятно няма кой да те обича
след всички забрани в името на дъщерята
в името
на онова малко но вече пораснало твое момиче
което си има момче
момчета
даже повече 
толкова колкото сам ти не би позволил в живота си
и изведнъж
всички правописни и правоговорни речници
се оказват измислица
остарелица
неизползваеми


за теб, както казва щерката,
малко е късничко,
отдавна минало времето правиписано

затова 
за да не закъснея за последния час по писане
ето пиша
съвсем правилно
че те обичам 






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Много добро!
23.02.2011 19:45
Роман от две правописни грешки - дъщеря и "обичам те!". Нашият живот.
цитирай
2. didim - толкова истинско...
23.02.2011 19:58
и изстрадано.... Който не го е изпитал, не вярва, че това се случва....
цитирай
3. анонимен - пу
23.02.2011 20:30
преписано

от мен

и други
цитирай
4. sblasaci - всъщност дъщеря ми ме попита
23.02.2011 20:30
"защо избра мен, мамо" а аз не знаех какво да и отговоря
тя знае, че този избор е грешен, винаги го е знаела
съжалява ме и ме прегръща само, а аз...

моля се да не ме повтори


цитирай
5. sblasaci - ***
23.02.2011 20:52
децата тръгнаха рано
взеха само храна и смях
отидоха да танцуват някъде

сама съм
трия
пиша
греша
и сричам ли сричам урока
които
самата аз преподавах някога
цитирай
6. injir - Децата си тръгват от нас. Рано или ...
23.02.2011 23:28
Децата си тръгват от нас. Рано или късно. Просто трябва да приемем ,че е така.
цитирай
7. sblasaci - това е смисъла на поста,injir
24.02.2011 10:00
детето си тръгва точно когато имаш нужда от него и не жертва каквото и да е за теб, а и не трябва, а и не искаш, тогава... тръгва си...разбираш ли, въпреки липсите заради него, въпреки личната болка заради него, въпреки, че си мислел, че си направил родителска саможертва за него, най лошото е, че чак тогава разбираш, че самия ти си изчезнал, няма те, свършил си се в живота му и сега, когато имаш време за живеене, нямаш време за живот

аз го разбрах почти навреме
цитирай
8. magicktarot - Много силно, поздравления!
24.02.2011 10:55
Разплаках се дори, мислейки за всички деца, които са си тръгнали, включително и за себе си... Моите още не са си тръгнали. Мисля обаче, че със самото си зачатие вече децата "си тръгват"... Те са отделни личности. Дали ти е дете, родител, любим - не можеш да имаш никого, така ми се струва. Единственото, което можеш да имаш, това е любовта, която те свързва с тях, където и да са, каквото и да правят. Обаче понякога, рядко, това ме натъжава. Може би зависи от моментното настроение. Поздрави!:)
цитирай
9. martosblack - красива е като теб...
25.02.2011 15:12
и те обича...поздрав...неземна си...
цитирай
10. анонимен - МАМО, А ДАЛИ Е НАЯСНО, ЧЕ СИ ИЗТРЕ...
22.03.2011 21:43
МАМО, А ДАЛИ Е НАЯСНО,ЧЕ СИ ИЗТРЕЩЯЛА АЛКОХОЛИЧКА,КОЯТО ТОРМОЗИ ЧУЖДИ МЪЖЕ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521812
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323