Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2011 20:59 - нещата
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1273 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 12.03.2011 21:00


нещата, които обичам

слънчево зайче
аромата на водата
вятъра
влажното носле на котка
шум от падаща вода
миризмата на машинно масло
сребро
да вървя до ръба на скала
бял шоколад
всички живички, без човешките
да давам
да прегръщам
дънки
татко
грешките си
ориз във всякакъв вариант
да облизвам разтопен шоколад от хартийката
светла стая
дъждовно време
да си облизвам пръстите
планината
да слушам музика на живо
цъфнали слънчогледи
сурова кайма
да си оцапам ръцете със зелени орехи
пусната коса


нещата, които не обичам

да танцувам
морето
един човек
лъжата
стъргане с нещо остро по желязо
мляскане
артистизъм
чалга
да разлея кафе по дънките
правилата
принципите
да измениш на думата си
да ме тълкуват познати, които мислят, че знаят всичко
да тълкувам
да ме анализират
тиква, във всякакъв вариант
тъмни пердета
да ми няма една част от пъзела
да споря с умни
да давам съвети изхождайки от грешките си
парфюми
откъснати цветя
поли
празници
накичени по коледа дървета
когато говоря на някого той да гледа встрани
да причинявам болка
да си давам книгите
шапка и очила
майка си
дъщеря и

нещата, в които съм силна

стрелбата по себе си
да науча другите да го правят
да работя извънредно
да докажа каквото и да е
и естествено- да съм учител

нещата, в които не ме бива

танци
да си поискам повишение на заплатата
да поканя майка си при мен за зимата
ако съм тръгнала- да се върна
да съм сама











Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. syrmaepon - Обичам липите през май и да е слън...
12.03.2011 21:33
Обичам липите през май и да е слънчево.Мразя да се карам с някогo,макар,че в живота се налага....Не мога да кажа в какво ме бива и в какво не - тъй и не разбрах... Знам от какво съм болна в момента - от кавказката болест...
цитирай
2. анонимен - пу
13.03.2011 09:50
толкова

много обич

споделяш ли я
цитирай
3. анонимен - пу
14.03.2011 17:55
искам си коментара
цитирай
4. martosblack - всичко за теб
14.03.2011 22:45
в тези редове...
цитирай
5. анонимен - мръсна кучко, остави хората да се ...
22.03.2011 21:39
мръсна кучко,остави хората да се обичат...нека цялата ти гнусна жлъч ти се върне стократно,нека те изпепели,нека те унищожи!нека с пясък те сравни,разпръсни се...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521647
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323