Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2015 21:16 - изход
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1144 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.01.2015 21:19


/прости му господи.../
развиделява се 


целува ме
целува ме 
целува ме


преди да стане светло 
преди да мръкне
и след това отново ме целува

целува ме
преди да ме разчупят
като луна
в поток огледана в затишие
и пръсната 
от някакви вълни
решили да се гонят
в сляпо безразличие наоколо

и после още ме целува

целува ме
когато е на път
в обратна на очите ми посока
целува ме тогава
и усеща
че всяка неж
за връщането му към мен
е нишка от сърцето до очите

и пак отново ме целува

целува ме
насън дори
и нека бог
да се смили
когато надалеч остана
и нацелувана изстина
преди да ме запомни във забравата
и ме поиска
за ръцете си студени...


единствено целувана
съм изход
за душата му

image






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 518210
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323