Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2015 08:26 - от Оня свят
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2420 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 30.11.2015 08:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 от Оня свят ти пиша

 

 

във който чувствата са бели
във който няма студ и суша
от който сме дошли
на възелче от слънце
което за кръгли връзки
на джапанките от вода въздиша
във който
душата ми в очите ти
на мляко и тютюн мирише

от Оня свят ти пиша 
във който съм олтар
и на ръцете си 
във мене коленичиш 
от Оня свят
във който със очи се диша
и няма нужда мастилено да се изписва
по листи и рецепти
къде 
кога
и кой ли те обича

от Оня свят ти пиша
на гласните във гърлото ми онемели
от допира на всеки ъгъл по езика
усмивката ми по лицето ближещ

от Оня свят ти пиша

не вярвай че ме няма
не изричай
ни клетви за пропуснати години
нито молби за време

във този свят излишен
не похабявай тъпото
и не остри съгласни

от Оня свят ти пиша
във шепите ти 
свила се на облак
обвила те с ръце
очи
коса
и пръсти

а устните ми
нарисувани от тебе
изписват по лицето ти

о
б
и
ч
а
м


image




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 519141
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323