Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2018 21:59 - пу де...
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2148 Коментари: 0 Гласове:
-5

Последна промяна: 29.04.2018 22:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
не съм света вода ненапита
и честно казано
не искам да бъда
предпочитам кучешките си зъби
и породата
"непоръбена"
питам се напоследиък
главозамайващо
за какво би могло да послужи
едно сърце кучешко
освен за разкъсване
песове има много
вещици още повече
пълна луна среща се рядко
а да виеш към нея
е нещо като последица
изобщо карай да тръгваме някъде
че както е тръгнало
от лъжи и измислици
се замаях
то колекции
то намаления
пълнолетия
ламинати
и джамове
айде стига са ме опявали над огнищата
и са ми връзвали
връзки 
шнурчета
и мускалчета
ще се чупя в кръста истински
и ще вия напук на чакалите
че съм женско
и са ми остри зъбите
аман от светици невинни
аз съм грешница
бог да ми счупи пръстите
дето по грешка нежно са пипали
и очите ми да затвори 
пък ще видим дали ще дишам






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 517012
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323