Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2010 22:00 - предизвиквам луната
Автор: sblasaci Категория: Поезия   
Прочетен: 362 Коментари: 0 Гласове:
3



ще надбягам луната
когато
нощта си тръгва
и така поела тъмнината и
ще пристигна настръхнала
без да съм запъхтяна
не отключвай
ще вляза през задния вход
на джоба
в който ме носиш
ще разкопчея няколко копчета
за да пристъпя
на пръсти
под пояса
и там уморена
най после ще мирна
притиснала в шепи
токата на извора
тогава
всички въпроси ще спрат на входа
онемели
от изпреварващият ги отговор
като заглавие
на остарял филм
ще се обърнат с лице към стената
където сянката ми
ще криволичи между струните на душата ти
с пръстите ми
ухаещи на колофон
лепкави от влагата между бедрата
кръвожадни за устни
едновременно милващи грифа
и стенещи от тишина
ще надбягам луната
повярвай ми
ти не спирай
път не прави
зная как да те вляза без да ме видиш
в една истина като насън
когато нощта се стопява
през един шантав петък
като черна котка под слънчева светлина

ще надбягам луната
за да стигна първа при теб
като сънувана вещица ще те магьосям за ден
а ти...
не ти трябвам
такава
не се влюбвай във мен

image






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 521447
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323