Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2009 22:12 - отказ за реанимация
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 304 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.05.2009 22:24


преди да ме отпишете, проверете моля, жизнените ми показатели

ако очите ми са загубили никаквото в тях и са приели един единствен цвят за основен
ако зениците ми са топлийчени, а ирисите огромни сякаш се борят за глътка въздух
ако устните ми са гладки, меки и изглеждат топли
ако раменете ми не са настръхнали в очакване на следващия товар от болка
ако гърдите ми се повдигат равномерно и дълбоко
ако през кожата се чува сърцето и то  е притихнало в очакване
ако бедрата ми са прибрани в молитвена поза и като че ли съм готова да се прекръстя с пръстите им
ако тялото ми е напоено с топля мирис на нежна жена
ако изглеждам милаво и ръмящо същество
ако по лицето ми няма и помен от солени пътеки за сладки сълзи
ооо...тогава не тичайте и не викайте помощ, оставете ме да си ида, пуснете ме да си тръгна
защо да съм без зеленикаквия цвят на очите отразяващ напуканите ми устни
защо да съм ако не дишам учестено, на пресекулки, с болка в гърдите
защо да съм щом няма да бъда тази, която искам да съм
оставете ме да си ида
отказвам да бъда реанимирана без себе си

image






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 522650
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323