Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2009 23:20 - неподредено в две чаши с дъжд
Автор: sblasaci Категория: Други   
Прочетен: 200 Коментари: 0 Гласове:
0



какво ми е неподредено ли...
душата и терасата,
за първото не може и да иде реч,
виж, второто е важно,
защото е свидетелство
за женската ми подреденост,
за всичките валидни правила
във обиталището, дето
неподредено ежедневно се редя,
и ето,
простичко така,
изглежда голата тераса-
две чаши дъжд
върху метална маса
поднесени от вятър сервитьор,
един щурец на ум,
два коса,
съвсем реални,
върху телефонна жица,
липа,
напудрена със аромат,
облечена във бална рокля
разпръснала покани от прашец,
сватовници шишарки
със ланшните си рокли,
куп смачкани хартии
за разпалки,
най вероятно
някой важен лист сред тях
и аз сама
на южната тераса
измисляща поредния сюжет
със пръсти във косата
полепнала от пот по раменете,
неподредена вирнала юмрук
къмто небето,
към облаците, дето
недодредени пак отминаха на юг...
две чаши дъжд,
добре...
ената ще изпия,
а другата,
протегнала напред ръце
бонбонционално ще изливам
през терасата неподредена,
докато
сладкишите в очите ми
омекнат, потекат,
разлеят сладостта си
празнуващи рожденният ти ден,
защо пък не
през лятото и новата година,
щом стапят се
във жъмката на твоите ръце


                  image






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 522702
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323