Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2010 22:00 - с мъжки ник
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 254 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 04.01.2010 22:03


пиша писма
после трия ред по ред редовете им
защото вече съм ги прочела още при писането
няма друг подател и получател освен мен
тогава
след като зная какво ще напиша защо си го пиша
изпращам го на имейла
озадачено реално премигвайки виждам че имам писмо
с мъжки ник
чета
и не мога хич да повярвам
че някой ми е написал няколко реда
в които ми пише че живота му ми принадлежи
в които ми дава живота си за оцеляване
дава живота си на крилата ми - сдухана вятърна мелница
в която никой вятър не мели зърно
а всеки порив разкрива пробива все повече върху покрива
и руши отвътре белите камъни
как да запазя някого след като мен няма кой да ме пази
после се сещам
че сама съм си писала нещо със псевдоним
и то мъжки
така че да му се радвам когато го видя
и се сещам още че илюзиите живеят в дворците на думите
затова започвам пак да градя
тоест да пиша писма
да трия и пиша и пиша и трия
и ги пращам на себе си
с мъжки ник
все едно някой се сеща за мен по няколко пъти на ден
но деня свършва
и нета внезапно пропада из дупките в разстоянията
имейла замлъква екрана очумавява
няма писма нито с мъжки нито с женски  измислени имена
увлякох се нещо да мисля че някой си мисли за мен
и така пропилях в празно писане подателствайки
и получавайки собствените си празни писма
с един означаващ всичко подпис
"от мен за мен"
ще си лягам
навън заваля някакъв сняг и някакъв вятър задуха
сигурно той ми прекъсна нета
и онази илюзия
че някой си мисли за мен
точно днес
и точно днес този някой напълнил е пощата
с мъжки ник
и писма
от него за мен


                                       image






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 522132
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323