Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2010 21:56 - винно
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 530 Коментари: 1 Гласове:
2



пила съм вино от много мъже
и гъсто и черно  главозамайващо
и рядко съм пила
наситено с незначителност
много млади ластари
с женската си природа
до дъно съм рязала
много пъпки от моята влага
като луди буяли са
точила съм превкиснало старо
младо на огън съм топлила
своята захар съм сипвала с шепи
с устни съм носила гроздове

пила съм вино от много мъже,
но един прекипя душата ми
превърна сърцето ми в меко розе
в първак кръвта
в кехлибар смолата ми
плискам се захарна в мъжките му ръце
без корени съм в краката
когато
топва в мен устни
преглъщайки бавно душата ми

пила съм вино от много мъже
и с тях съм пила
после сама

за да тегнат гърдите ми
в есенни гроздове
трябва да бъда прегърщана
като своя асма


image



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Да бъдеш асма. Нечия. На любимия.
27.02.2010 23:46
Да бъдеш асма. Нечия. На любимия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 522036
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323