Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2010 21:56 - със себе си
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 269 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 06.04.2010 22:00


днес пак вали като в започваща есен, толкова ли му е трудно на времето да разреши слънце
не ми се четат дъждовни писма, толкова ли му е трудно на времето да пише малко по разбираемо
питам се вероятността да съм нужна ще свърши ли, а когато се свърши какво ще правим ние с времето
отговарям си "я стига си питала" и вторачвам поглед в неразбирамите писанки на дъжда по стъклото, разчитам многоточията и липсата на други препинателни, а уж не ми се четяха дъждовни писма...само не зная от дъжда ли ми преливат очите или от нещо друго, но понеже дъжда пише отвън по стъклото, а аз съм вътре и краката ми са сухи значи ще да е от другото...напрягам слух, опитвам да чуя как пеят капчуците, но не ги долавям, остава ясно и отчетливо само барабаненето по ламарината на съседния блок като погребална камбана
днес вали...дъжда оплаква някого не на време, искам да му кажа, че има време, но не мога, защото няма време, сега му е времето, сега се усеща тъгата и мъката и болката...всичко се е заринало в цвят и ухания и точно в този беснеж най добре се чувства липсата...за мен ли плачеш, дъждецо...шшшт...тихичко...извали се в прозореца и притихни, остави се в ръцете ми, защо не ми вярваш... а и аз не съм за оплакване, кучка съм
днес вали, а е пролет, и какво от това че е...дъжда винаги е имал нужда от земя, която да го попие в прегръдката си така, както мъжът винаги е имал нужда да бъде прегърнат от ръцете на жена...любимата,  независимо от сезона и времето, навреме
но къде е земята...жената
любимата...
не спира да вали, само ритъма  по ламарината се променя от отчайващо оплаквателен до неритмично нежен, като полюшване на телата на любовници, забравили за времето...допуснали навреме, че не му е сега времето...
май така ще вали цяла нощ, не ми се разчитат повече кодове, ще затворя очи и ще се оставя на ритъма...нежно докосване, внизване, люшшш...
само не зная къде да дяна очите си... и онова в тях

image






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 522030
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323