Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2011 21:08 - предпис, за край на вълчите празници
Автор: sblasaci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1076 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 03.02.2011 21:11


зарязах болката за малко
покрих я с халат от плюнка на вещер
да прекипи от отровата в погледа
с мирис на мляко при мен да се върне

така безболезнена нужна и гола
зачаках в тревата
до входа на пещерата 

в късна доба по последни петли
вместо вещера върна се болката
жилеща
остра
нанизващожива
преоблечена като мъжки парфюм
легна до мен
прегърна ме
сля се със кожата

изчезна
леглото
халата
скалата
пещерата
и
вещера

сърцето ми се сдоби с две камери
без една другата няма да бие

връщам се в текста
да разменя представките
на думите в петия ред








Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - пу
03.02.2011 21:24
а аз я хвърлих при размяната

болезнена нужна
цитирай
2. анонимен - така гола , безболезнена и нужна
03.02.2011 23:21
ми звучи добре
или колко е важно
да си добре позициониран
цитирай
3. sblasaci - извинявам се на всички
04.02.2011 19:26
чиито коментари не се появиха тук, одобрих ги, но сайта по някаква си негова причина реши, че няма да ги публикува, премахнах опцията за одобрение, за да не мислят читателите, изразявщи негативни мисли, че не ги одобрявам
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sblasaci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 522119
Постинги: 569
Коментари: 783
Гласове: 2323